Vær sikker på at dine ord rammer rigtigt
Kundetyperådgivning, 2 timer | Pris 2500 kr.
Afklarende samtale, der sætter en klar retning for marketingaktiviteter og sprogtone.
Kundetyperådgivning:
Lær din ideelle kunde at kende på 2 timer
Konverterende indhold starter med kundeforståelse.
Jo klarere billede af den, du skriver til – jo nemmere bliver det også at lave godt indhold, finde de rigtige ord og skrive tekster, der har en reel værdi og interesse for mennesker af kød og blod. Kort sagt – indhold, der styrker langsigtede kunderelationer.
Hvilke fællestræk karakteriserer de kunder, der er mest loyale set ift. din virksomhed? Hvordan når du dem med relevante budskaber, de rigtige steder?
Det er nogle af de ting, vi kommer omkring i en kundetyperådgivning.
Rådgivningen tager udgangspunkt i segmenteringsmetoden
Emotionelle Kundetyper (EK) og inkluderer:
Praktik og spørgsmål:
Jeg tilbyder gratis forsamtale på Teams eller pr. telefon, inden du beslutter dig for en kundetyperådgivning. Er kemien rigtig? Hvad er din forventning – og er den realistisk? (10 min.)
Kundetyperådgivningen foregår online på Teams og varer 2 timer.
Du behøver ikke at forberede noget. Jeg stiller spørgsmål undervejs, som vi taler ud fra.
Prisen er 2500 kr. + moms og inkluderer kundeforståelse og konkrete eksempler. Hvad gør konkurrenter? Hvad kan du med fordel justere/ændre nu?
Nej, men jeg sender meget gerne optagelse af vores samtale.
Skriv meget gerne til mig: birgitte@b-logic.dk. Eller endnu bedre: Ring 31 71 63 12.