Vær sikker på at dine ord rammer rigtigt

Kundetyperådgivning, 2 timer | Pris 2500 kr.
Afklarende samtale, der sætter en klar retning for marketingaktiviteter og sprogtone.

Kundetyperådgivning:
Lær din ideelle kunde at kende på 2 timer

Konverterende indhold starter med kundeforståelse.
Jo klarere billede af den, du skriver til – jo nemmere bliver det også at lave godt indhold, finde de rigtige ord og skrive tekster, der har en reel værdi og interesse for mennesker af kød og blod. Kort sagt – indhold, der styrker langsigtede kunderelationer.

Hvilke fællestræk karakteriserer de kunder, der er mest loyale set ift. din virksomhed? Hvordan når du dem med relevante budskaber, de rigtige steder?
Det er nogle af de ting, vi kommer omkring i en kundetyperådgivning.

Rådgivningen tager udgangspunkt i segmenteringsmetoden
Emotionelle Kundetyper (EK) og inkluderer:
Introduktion til EK-metoden og de fire kundetyper
Interview af dig
Anbefaling 1 kundetype
Konkrete eksempler på sprogtone/indhold svarende til anbefalet kundetype
Første skridt: Eksempler på, hvordan den valgte kundetype kan implementeres i din kommunikation og markedsføring nu.



B logic certificering
og uddannelse

Kundetypeuddannet i 2017

Løbende opdatering EK forskning og trends

Certificering/fuldt opdateret ved Institut for Kundetyper (2025)

Certificeret - Emotionelle Kundetyper

Praktik og spørgsmål:

Scroll to Top