Få grafikerhjælp til dit nyhedsbrev for under 1000 kr
5 typiske årsager til at virksomheder (ufrivilligt) sender nyhedsbreve, der ikke sender de rette signaler:
“Der er måske nok plads til visuelle forbedringer, men vi ved ikke præcis hvad vi skal ændre.”
“Vi ved, hvordan nyhedsbrevet bør se ud, men teknikken driller.”
“Vi har ikke tid til at sætte os ordentligt ind i, hvordan vores nyhedsbrev kunne komme til at se mere professionelt ud.”
“Det tekniske har vi styr på – men vi er jo ikke grafikere.”
“Vi er selv gået i gang med småjusteringer, men er ikke blevet helt færdige endnu.”
FAKTA:
Velskrevet indhold og relevante tilbud er ikke altid nok til at vinde en kundes loyalitet, tillid eller klik. Kun 10% af en kundes købsadfærd er rationelt betinget. Derfor er et layout, der på et ubevidst plan, bekræfter læseren i, at du er præcis lige så omhyggelig og fagligt dygtig som du giver indtryk af med dine ord, afgørende for din troværdighed. Det er en nødvendig forudsætning for at få den fulde effekt af det indhold eller den email-kampagne, du eller andre i virksomheden bruger tid på at planlægge og skrive.
I grafikerpakken giver jeg dig svarene på:
Hvad får en læser til at sortere dit nyhedsbrev fra – og hvordan du retter fejlene
For under 1000 kr. får du min grafiske vurdering af dit seneste nyhedsbrev.
Vurderingen inkluderer:
- En udførlig liste med anbefalinger af hvad du bør ændre i din opsætning – og hvorfor.
- En liste over hvad fungerer i dit nyhedsbrev – og hvorfor.
(Ja, det er mindst lige så vigtigt som at kende fejlene).
Du får også:
- Grafisk opsætning af dit næste nyhedsbrev i dit eget mailsystem.
Du leverer indholdet – jeg sætter det professionelt op i din skabelon.
Prisen svarer nogenlunde til det, du normalt skal betale for bare 1 times grafisk arbejde. Tilbuddet inkluderer ovenikøbet et færdigopsat nyhedsbrev, du kan genbruge som skabelon igen og igen .
Samtidig slipper du for:
- at bruge tid på at sende nyhedsbreve, der ikke bliver læst p.gr.a. kosmetiske fodfejl.
- at det er dine tekniske færdigheder, der sætter barren for dine kreative ambitioner.
- at sabotere din læsers læselyst ene og alene fordi, du ikke er lige så god til at sætte tingene indbydende op, som du er til at skrive godt indhold.
*Introduktionstilbud forbeholdt nye tilmeldte på B logic’s nyhedsbrev.
Prisen er gældende i 7 dage fra du har modtaget tilbuddet.
Det her er præcis, hvad jeg hjælper virksomheder med hver eneste dag
Jeg hjælper med at få alle detaljerne med, når der skal skrives og sendes et nyhedsbrev, skabes mersalg på en landingpage, opbygges ekspertstatus via et blogindlæg eller en hjemmeside. Det er spild af tid at gøre sig umage med at skrive en god tekst eller bruge penge på en ny hjemmeside, hvis de sidste 10%, der får alt til at se gennemarbejdet og lækkert ud, mangler. Det kan være de 10%, der afgør om kunderne beholder pengene i lommen eller ej.
Gennem mere end 18 år har jeg som tekstforfatter, grafisk designer, redaktør på nyhedsbreve, hjemmesider og magasiner hjulpet virksomheder helt i mål med deres markedsføring.
Ofte stillede spørgsmål
Er det lige meget hvilket mailsystem jeg bruger?
Ja, jeg kan hjælpe dig uanset om du bruger Mailchimp, Klaviyo, ActiveCampaign, Campaign Monitor eller noget helt fjerde.
Jeg er slet ikke gået i gang med at sende nyhedsbreve endnu – kan jeg gemme hjælpen til senere?
Sagtens, der er ikke nogen udløbsdato på hjælpen, når først du har købt pakken.
Er hjælp til at skrive eller redigere indhold inkluderet?
Nej, det er dit eget materiale inkl. færdige tekster, grafik og billeder, jeg sætter op i din nyhedsbrevsskabelon.
Hvis jeg undervejs i processen kan se, at der er helt åbenlyse fordele ved også at skrue på dit indhold, så gør jeg dig selvfølgelig opmærksom på det. Men jeg gør ikke mere end det, medmindre, vi aftaler det.
Sådan foregår det i praksis
Når du har sendt mig dit “Ja tak”, guider jeg dig skridt for skridt:
- Du modtager en personlig mail fra mig, der bekræfter vores aftale. I mailen står hvilke oplysninger, jeg helt præcis har brug for fra dig. Du skal bl.a. sende mig dit seneste nyhedsbrev.
- Jeg sender dig faktura og link til betaling pr. mail.
- Når jeg har registreret din betaling og har modtaget dit seneste nyhedsbrev, tager jeg fat på din opgave.
- Du modtager herefter 2 pdf’er med mine anbefalinger: Det, du bør rette og det, du gør godt. Sammen med anbefalingerne følger detaljerede forklaringer, så du bliver bevidst om hvorfor noget fungerer, mens andet skal undgås.
- Jeg sætter dit næste nyhedsbrev op.