Tekstpakke:
Lad kundecases gøre salgsarbejdet for dig
Håndsrækning til virksomhedsejere (og marketingmedarbejdere).
Tekstpakke:
Håndsrækning til virksomhedsejere (og marketingmedarbejdere).
Testimonials og kundecases er i udgangspunktet to ord for det samme: Kunder, der vurderer en købserfaring.
Kundeudtalelserne deles som korte citater eller bygges op som en længere fortælling, der beskriver hele eller dele af en kunderejse.
En god kundecase viser uden store sælgende armbevægelser, hvorfor man kan have tillid til dig. Der er ikke forskel på om du sælger tid eller fysiske produkter – andre kunders ord vejer tungere end salgsargumenter.
Det, der gør kundecases særligt effektive, er at dine nuværende kunder sandsynligvis har haft nogle af de samme overvejelser som dem, der lige nu vejer for og imod. Deres erfaringer er derfor guld værd, når du skal gøre nye kunder trygge.
Jeg har sammensat en tekstpakke, der inkluderer:
Jeg er Birgitte Schjødte. Som tekstforfatter/redaktør på hjemmesider, magasiner og nyhedsbreve har jeg interviewet mange forskellige virksomhedsejere, deres kunder og medarbejdere de sidste 21 år. Og skrevet tekster i lige så mange forskellige genrer. De har handlet om alt fra landinspektører, arkitekter og køb af trappe til rengøring og frosne økologiske færdigretter.
Tekst, der ikke bliver læst, flytter ikke noget. Derfor er læsevenlighed og modtagerorienteret indhold to af mine kæpheste, uanset hvad jeg skriver om.
15 minutters samtale med mig, hvor vi sammen aftaler, hvem jeg skal interviewe.
Udover en færdig case, du kan dele på hjemmeside, i nyhedsbreve, på Facebook, LinkedIn etc. – ja, så får du faktisk også det her med ganske gratis:
Sådan gribes processen an