Starthjælp
til email-marketing
Få hjælp til at etablere det rigtige set-up.
Få hjælp til at etablere det rigtige set-up.
Nyhedsbreve understøtter kunderejser og er en hjælp i dit salgsarbejde. Email-serier sættes op, så de automatisk aktiveres og sendes hver gang en ny læser skriver sig på din email-liste, downloader en e-bog, køber en vare i din shop eller noget helt fjerde.
Jeg hjælper med:
Freebies er uundværlige, for at få tilmeldinger til et nyhedsbrev. Det ved du sandsynligvis allerede, men hvad har du af værdi, udover rabat på første køb, som potentielle læsere finder vigtigt nok til at skrive sig op til dit nyhedsbrev?
Jeg hjælper dig med at få øje på en idé, du selv kan gå videre med eller leverer færdige guides, skabeloner, e-bøger, der er klar til at blive koblet på tilmeldingen til dit nyhedsbrev.
Er emailmarketing værd at bruge tid på?
Her skal du vurdere, hvor vigtige relationer er for dit salg på den lange bane. Skåret ind til benet er stærke relationer til dine læsere nemlig nyhedsbrevets helt store styrke.
Email marketing er samtidig en billig og effektiv salgsplatform, der gør udbyttet af din markedsføringsindsats mindre uforudsigelig. Læsere kan konverteres til købere, der kommer igen. Når du sender et nyhedsbrev er det hverken annoncebudget eller skiftende algoritmer, der bestemmer, hvor langt budskaberne når ud – det gør du. Nyhedsbrevet er din platform.
Hvor stort et aktiv din nyhedsbrevsliste bliver, afhænger blandt andet af, hvor dygtig du er til at honorere læseres tillid. Altså, hvor dygtig du er til at leve op til den “aftale” du og din læser har indgået.
Hvor mange nyhedsbreve kan jeg tillade mig at sende?
Det er ikke nok at sende et nyhedsbrev en gang i mellem. Der skal sendes mange (sandsynligvis flere end du regner med) – ellers udebliver resultaterne. Pas derfor på at det ikke bliver din egen opfattelse af “for meget”, der kommer til at bestemme frekvens og antal.
Du kan roligt skrive, for det er ikke mængden af nyhedsbreve i sig selv, der får læsere til at afmelde.